כל מה שצריך לדעת על שכר נוטריון!

שכר נוטריון
נוטריון אירנה פיין -20 שנות שירות ומוניטין
אנחנו במשרד עו"ד ונוטריון אירנה פיין מאמינים כי הלקוח הוא המרכז ולכן אנו עושים את המיטב להפוך כל לקוח למרוצה. אנחנו מזמינים אתכם ליהנות משירות אדיב, צוות מקצועי ו20 שנות ניסיון. אנחנו מתרגמים מסמכים מכל הסוגים באיכות גבוהה ובאחריות מלאה.

צוות המשרד זמין עבורכם, ומציע לכם דרכים שונות לקבל עזרה ותשובות. תוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר ליצירת קשר. אנחנו כאן, ונשמח לסייע לכם.
אירנה פיין תמונה
אמנת השירות שלי
 אירנה פיין כחברת עורכי דין ונוטריון מובילה בחדשנית ומצטיינת בתחום מתן השירותי נוטריון , מאמינה כי מוטלת עליה החובה והאחריות להעניק ללקוחותיה שירות מקצועי, מהיר ואמין.

עקרונות אלו יבואו לידי ביטוי במענה אישי ומקצועי, אנו מתחייבים לעשות כל שביכולתנו כדי לתת שירות אדיב, יעיל ומהיר לכל לקוח.

כחלק מתפיסת שירות זו משרדנו פועל למזער ככל שניתן את הצורך של הלקוח להגיע למשרדי החברה על מנת לקבל שירותי תרגום נוטריוני.

בברכה,
עו"ד ונוטריון אירנה פיין
  שירותי תרגום נוטריוני לכל הארץ 
  051-55-33-400
מעוניינים בהצעת מחיר חינם?
כתבו לנו. מבטיחים תשובה מהירה.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
תחומי נוטריון נוספים שנוכל לעזור לכם
אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל מה שניתן 

שכר נוטריון

שירותי נוטריון הם שירותים שכל אדם נזקק מעת לעת. מדובר בשירותים העוסקים במסמכים משפטיים ועיבודם: אימות חתימה, תרגום, אישור נכונות העתקים וכדומה. בעבר, הייתה קיימת חלוקה בין העיסוק הנוטריוני עבור מסמכים משפטיים אשר היו מיועדים לשימוש פנים ארצי ובין שירותים נוטריוניים אשר היו מיועדים למסמכים משפטיים בין לאומיים. מסמכים שהיו מיועדים לשימוש בארץ היו מקבלים טיפול על ידי אנשים שעברו הכשרה ואישור על ידי המדינה לתת אישורים נוטריוניים עבור מסמכים אלו אך לאו דווקא על ידי עורכי דין. אותם מסמכים משפטיים אשר היו מיועדים לשימוש בחו"ל קיבלו שירותים נוטריוניים רק על ידי עורכי דין שהוכשרו לכך במיוחד והוסמכו על ידי המדינה לשמש כגורם רשמי שיכול לתת מטעם המדינה את האישורים הללו. כיום, הטיפול במסמכים משפטיים אוחד ורק עורכי דין ותיקים שהוסמכו לכך במיוחד על ידי המדינה רשאים לתת שירותים נוטריונים ולספק אישורים נוטריונים המוכרים הן על ידי מוסדות המדינה בארץ וגם מוכרים על ידי מדינות זרות.

שכר נוטריון – עד כמה הוא משתנה בין נוטריונים?

כיוון ששירותים נוטריוניים נחשבים ברובם לשירותים הניתנים מטעם עובדי המדינה, השכר הנוטריוני עבורם הוא למעשה בגדר עמלה קבועה, שאינה משתנה בין נוטריונים שונים. כמו החלוקה המסורתית בין עובדי מדינה ועורכי דין, גם עבודת הנוטריונים נחלקת לשניים: עבודת עורך דין אשר יכול לתת שירותים משפטיים שכוללים עריכה של מסמכים משפטיים כגון ייפוי כח, הסכמי ממון, צוואות או חוזים וסוג עבודה מעט שונה - עבודה שהיא במהותה יותר טכנית – מתן אישורים לאחר בדיקה מעמיקה של היבטים טכניים – בדיקה שכל החתימות תקינות, שתרגום מסמכים נעשה באופן מדויק, שהשמות המופיעים על המסמכים זהים לשמות המופיעים במסמכי הזיהוי וכדומה.
גם לנושא אימות חתימות יש היבטים משפטיים – היבטים שדורשים טיפול עדין בדומה לתפקיד של שופט. מלבד בדיקה שהחתימה זהה ומקושרת לאדם הנכון, נוטריונים חייבים גם לוודא כי החתימה תקפה מבחינה משפטית: נעשתה ללא כפייה או איומים, נעשתה בדעה צלולה כאשר לחותם יש את הזכות המשפטית לבצע את החתימה.
על פי תקנות של המדינה – אותו חלק של שכר הנוטריון שבאופיו הוא עבודת עורך דין – עריכת וניסוח חוזים וכדומה – השכר עבורו משתנה בין נוטריון אחד לשני. לעומת רכיב זה בעבודת הנוטריון – רכיב העבודה שניתן כעובד מדינה, בין אם מדובר בעבודה טכנית או בתפקידיו הדומים במהותם לעבודת שופט – השכר עבורו הוא קבוע על פי חוק לכל הנוטריונים בארץ. נוטריונים אינם רשאים לגבות שכר גבוה יותר בעד רכיב זה של עבודתם מאשר השכר הנקוב בתעריף ואף אינם רשאים לתת הנחות ללא סיבה מוצדקת ומתועדת כאשר גם רשימת הסיבות לקבלת ההנחות קבועה בחוק.

תעריפי נוטריון 2021

תעריף הנוטריונים מציין את מחירי השירותים הנוטריונים. למחירים אלו יש להוסיף חיוב מע"מ כחוק.
• אימות חתימה על מסמך – 165 ₪ לחותם הראשון, 66 ₪ לכל חותם נוסף, 66 ₪ לכל העתק נוסף, 66 ₪ אישור שהחותם מוסמך בשם זולתו
• אישור העתק צילומי של מסמך – 66 ₪ לעמוד הראשון, 5 ₪ לכל עמוד נוסף, לכל העתק נוסף: 21 ₪ לעמוד הראשון ו-5 ₪ לכל עמוד נוסף בהעתק.
• אישור נכונות תרגום – 209 ₪ ל-100 המילים הראשונות, 165 ₪ לכל מאה מילים נוספות ועד לאלף מילים, 80 ₪ לכל מאה מילים מעבר ל-1000 מילים. עיגול מספר המילים במסמך נעשה תמיד כלפי מעלה. לכל העתק נוסף – 66 ₪.
• אישור עשיית צוואה בפני נוטריון – 241 ₪ לחותם הראשון, 123 ₪ לכל חותם נוסף, 74 ₪ לכל עותק נוסף של הצוואה.
• אישור שפלוני נמצא בין החיים – 165 ₪
• קבלה ואישור של הצהרה שניתנה בשבועה או בדרך אחרת – 167 ₪ למצהיר הראשון, 67 ₪ לכל מצהיר נוסף, 66 ₪ לכל עותק נוסף של התצהיר המשפטי
• העדת מסמך סחיר – 1056 ₪ במידה והסכום הנקוב במסמך אינו עולה על 76,800 ₪, 2261 ₪ במסמכים בהם הסכום גבוה מכך. בניגוד למרבית יתר השירותים הניתנים – כאן אין סכום נוסף הנגבה במקרים בהם נדרש תרגום של המסמך
• רישום הערה בדבר ביטול ייפוי כח או מסמך אחר – 177 ₪ עבור קבלת ההערה ורישומה בעותק השמור אצל הנוטריון, 64 ₪ עבור כל עותק מאושר הכולל את הערת הביטול כולל העותק הראשון ללקוח
• אימות הסכם ממון טרום נישואין – 367 ₪, 64 ₪ לכל עותק נוסף של ההסכם המאושר.
• כל פעולה אחרת שהנוטריון מוסמך לעשות ולא נקבע לה תעריף מיוחד תעריף הזה – הסכום המינימלי הקבוע בתעריף המומלץ על ידי לשכת עורכי הדין עבור הפעולה הזו או הדומה ביותר לזו הנדרשת. במידה ואין כזו, התעריף עומד על 267 ₪.


תוספות קבועות בחוק לתעריפי הנוטריון

נוסף על שכר זה, נוטריון מחויב לקחת תוספות במספר מקרים. המקרה הראשון הוא מקרה בו יש צורך לבצע תרגום של המסמך לפני מתן השירות. התוספת לתעריף במקרה זה היא בגובה 50% מתעריף התרגום הקבוע למעלה.
התוספת השניה היא כאשר העבודה מתבצעת בשעות שהן לא שעות העבודה המקובלות כגון ימי חג, שבתות או לאחר שעות העבודה. במקרה זה התוספת היא בגובה 50% מהתעריף הנוטריוני עבורו השירותים ניתנים.
כאשר העבודה מתבצעת שלא במשרדי הנוטריון, למעט עבודות המחויבות להתבצע מחוץ למשרדים כגון עריכת מצאי, ישנה תוספת נוספת אותה יש לשלם בגובה של 537 ₪ לשעה הראשונה, ו- 165 ₪ לכל חצי שעה נוספת או חלק ממנה. לתוספת הקבועה הזו יש להוסיף גם את דמי הנסיעה. חישוב הזמן מתבצע מרגע יציאת הנוטריון את המשרד ועד שובו למשרד, כולל זמני הנסיעה.
כאשר האישור הנוטריוני הנדרש אינו בשפה רשמית בישראל (עברית, אנגלית או ערבית) – יש להוסיף 88 ₪ עבור אישור נוטריוני בשפה אחרת.
כל המחירים הנקובים כאן הם בהתאם למחירון שנת 2021. המחירים משתנים בתחילת כל שנה לועזית בהתאם לשינויים במדד המחירים לצרכן. לכל המחירים הנקובים כאן יש להוסיף מע"מ כמקובל בשוק, ועלויות נוספות הנדרשות לפני קבלת האישור הנוטריוני כגון ביצוע התרגום עצמו או עריכת מסמכים דוגמת חוזים, הסכמים, ייפוי כח או צוואות.

שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

• האם שכר שירותי נוטריון הוא קבוע?

שכר שירותי נוטריון קבוע בחלקו אך משתנה בין שירות לשירות, אנו ממליצים להכנס לאתר ולבדוק את השכר הנקוב בתעריף לכל אחד מהשירותים השונים.

• האם שכר נוטריון לתרגום מסמכים קבוע למסמך?

שכר נוטריון מתחלק לרכיב תרגום עצמו שעשוי להשתנות מנוטריון לנוטריון ורכיב קבוע בין כל הנוטריונים בארץ ונקבע על פי מספר המילים המסמך. לפרטים נוספים כדאי לבדוק את מחירון הנוטריון באתר שלנו.

• האם שכר נוטריון לאימות הסכם ממון טרום נישואין הוא קבוע?

שכר הנוטריון לאימות החתימות על הסכם הממון הוא קבוע ומשתנה רק בהתאם למספר העותקים הנדרשים, אך עלות עריכת ההסכם עצמו עשויה להשתנות בין נוטריונים שונים. כדאי לבדוק את העלויות באתר שלנו.

• מהי עלות שכר נוטריון להוצאת תעודת חיים?

שכר הנוטריון להוצאת תעודת חיים תלויה בשפה בה נדרש האישור. לפרטים מלאים בדקו באתר.

נוטריון אירנה פיין

כתובתנו : 
משרדנו ברחובות:
אחד העם 1, בניין לב רחובות משרדים 106, 122
משרדנו בתל אביב:
הנציב 39 
טלפון : 051-553340
לחצו להצעת מחיר בקליק

נוטריון מחירון

אימות חתימה יחיד 196 ₪
אימות חתימה 2 חותמים 274 ₪
אישור העתק צילומי של מסמך 79 ₪
אישור נכונות תרגום- עד 100 מילים 245 ₪
אישור צוואה חותם ראשון 284 ₪
אישור צוואה 2 חותמים 430 ₪
אימות הסכם ממון 434 ₪

מחירים לשכר נוטריונים

כאן תמצאו את כל תעריפי נוטריון עדכניים לפי שכר שירותי נוטריון של משרד המשפטים. לפירוט מחיר נוטריון.
הבהרה משפטית: תוכן האתר מובא למידע כללי בלבד ואינו מחייב ו/או מהווה ייעוץ משפטי הניתן ע”י עורכי דין ו/או תחליף לו. הסתמכות עליו היא באחריות המשתמש בלבד. אין בשימוש באתר ליצור יחסי עו”ד ולקוח.
תנאי שימוש | כל הזכויות שמורות 2010-2021 © plk-lawyer.co.il | אירנה פיין – משרד עורכי דין ונוטריון

לחצו לשיחה051-55-33-400שלחו אימיילשירות  בוואטסאפ
pencilenvelopehighlight דילוג לתוכן